יום ראשון, 17 באפריל 2016

הדפסת אופסט

‏הדפסת אופסט מקצועית אינו משחק ילדים!

בוודאי יצא לכם לשמוע את המושג הדפסת אופסט. מה זה בכלל הדפסת אופסט ומי משתמש בסוג כזה של הדפסה? למידע נוסף המשיכו לקרוא בכתבה זו.


הדפסת אופסט - נעשית במכונת הדפסה מסורתית שעובדת בשיטה מכנית ולא דיגיטלית. במהלך תהליך ההדפסה נעשית קליטה של הטקסט או התמונה על גבי הגלילים והלוחות של המכונה שבהם עוברים הצבעים שנבחרו לעבודה מתוך ארבעה צבעי יסוד שמקובלים, והחתמתו בצורה הפוכה כתמונת ראי שמוטבעת על גבי גיליון הנייר.

שיטת עבודה זו דורשת מיומנות רבה בדיוק בהתקנת והרכבת הלוחות בצורה ישרה וקביעת המתח הרצוי לסיבובי הגלילים שבאמצעותם עוברים מים צבע ונייר במכונה ויוצרים יחד את התמונה הנדרשת בדרגת בהירות גבוהה. בעת העבודה יש צורך להזין ולהריץ את הנייר במכונה תוך כדי פעילותה לשם קבלת תמונה שנבנית בהדרגה משילוב הצבעים שנבחר.

העשרה של הצבעים או ניסיון להוזיל את עלות ההדפסה עוד יותר יכול להיערך על ידי משחק של שינוי בבחירת הצבעים שישמשו לעבודה.

שיטת הדפסת אופסט מתאימה ביותר לשימוש כאשר יש צורך בהדפסת כמויות גדולות מאוד של מוצרי דפוס על נייר. הדפסת אופסט נפוצה בשימוש בהזמנת עבודות דפוס שבאות בהיקפים גדולים ונחוצות לניירת עסקית לבעלי עסקים שונים.

המוצרים שמדפיסים בהדפסת אופסט:

·         עיתונים וגליונות נייר
·         פליירים וברושורים
·         מעטפות לעסק שבהם מוטבע הלוגו
·         ניירת עם לוגו לתכתובת עסקית

כרטיסי ביקור בגדלים שונים לפי בחירת מזמין העבודה

היתרונות בבחירה בהדפסת אופסט הם רבים, אך שני היתרונות הכי בולטים שלה אשר הופכים למשמעותיים יותר בעת הדפסת כמויות גדולות במיוחד הם הוזלה משמעותית במחירי עלויות הדפוס, וקבלת תמונה מודפסת באיכות גבוהה לעומת הדפסה דיגיטלית, בצבעים שהם אחידים ועמידים לחשיפה מפני חומרים כמו לתנאי מים או יובש. החיסרון הכי גדול של הדפסת אופסט הוא במקרה שיש צורך לעשות תיקון או שינוי של מרכיב בהדפסת התמונה, שאז דורש הדפסה מחודשת של גיליונות הנייר בתהליך של עבודה מחדש שמייקר את כל ההזמנה, מה שלא קורה בהדפסה שהיא דיגיטלית.

שני חסרונות נוספים שניתן להצביע עליהם הם קצב עבודה איטי יחסית של מכונת ההדפסה שעלול להאריך את זמן האספקה של מוצרי הדפוס שלהם אתם זקוקים, וכן הגבלה בגודל הנייר שניתן להדפיס עליו במכונה זו.

לסיכום, אם אתם זקוקים למוצרי נייר לעסק בעלויות זולות ובאיכות הדפסה גבוהה מומלץ שתכירו את הדפסת האופסט שיכולה לחסוך לכם בעלויות של רוב מוצרי הנייר שנדרשים לפעילות העסקית השגרתית שלכם, ולעבור להדפסה דיגיטלית רק במקרים שבהם נדרשת לכם עבודה מיוחדת מסוג אחר או במקרים מיוחדים שבהם אתם זקוקים לסחורה בדחיפות גבוהה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה